30 Ekim 2013 Çarşamba

AÇIKLAMA

Hiç iyi değilim blog, hiç... Şairin dediği "Ne içindeyim zamanın ne de büsbütün dışında." durumları...
Yazmak isteyip de yazamamak, çaresizlik; sözcüklere dökülünce daha çok acıtacakmış hissi veren hastalıklar, ameliyatlar... 

Beş yıl önceydi. Ablam göğüsteki kitle nedeniyle ameliyat olmuş, ardından da kemoterapi almıştı. Geçti derken göğüs akciğere metastas yapmış, şimdi yeniden tedavi başladı. Hasta olan ben olsam sanki dayanma gücüm daha fazla olacakmış gibi geliyor.
 Ona yardımcı olmak için apar topar İstanbul'a taşındık. Öyle bir taşınma ki ben gitmeden eşim eşyalarımızı toplayıp getirdi; hiç kimseye veda edemedim; evime son kez bakamadım; otuz altı yılımı verdiğim şehrime hoşçakal diyemedim. Bunlar beni üzse de önemi yok; yeter ki bu çabalarımız işe yarasın... 

Siz blog dostlarıma da zaman ayıramadım, selamsız sabahsız yok oluverdim. İnternetim yeni bağlandı. Arayan, soran, ileti gönderen, merak eden tüm dostlarıma teşekkür ediyorum. 

Dünkü Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına ben de katıldım. Hem oradaki  hem de ,haberlerden, diğer illerdeki coşkuyu  görmek bana çok iyi geldi.  Bir kez daha bayramımız kutlu olsun.

    

36 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

Geçmiş olsun, iyilikler dileriz.

bücürükveben dedi ki...

Ablana çok çok çok geçmiş olsun:((
acil şifalar diliyorum
...:(

aysema dedi ki...

Sevgili dost,
Çok teşekkür ederim. Bu arada yorumlarınızı internetsizlik ve zamansızlık nedeniyle geç gördüm, yanıtlayamadım, kusura bakmayın.
Saygılarımla...

aysema dedi ki...

Sevgili bücürükveben, çok teşekkür ederim canım. Tüm hastalara sağlık diliyorum ben de...

GeCe dedi ki...

Acil şifalar diliyorum diğer hersey bir sekilde telafi edilir sağlık herseyden önemli

aysema dedi ki...

Sevgili GeCe,
Haklısın, sağlık her şeyden önemli, tüm hastalara şifa diliyorum yürekten. Çok teşekkür ederim ilgine...

laleninbahcesi dedi ki...

Canım Dilek
Aynı yollardan geçtim, bir gecede tüm yaşam biçimimiz değişti.Tam altı yıl sürdü.Kızlar o arada büyüdü farkedemedim.Ergenlikleri araya kaynadı gitti.

Sonuç çok iyi olacak,inanın buna... Tüm iyilik ve şifa dileklerimi gönderiyorum. Bir de unutmayın siz ne kadar iyi olursanız,hasta da o kadar iyi oluyor.

Sevgilerimle

aysema dedi ki...

Sevgili Lale, umarım iyi olur, şu anda tek dileğim tedavinin işe yaraması. İyi dileklerin için teşekkür ederim canım. Sevgilerimle...

elifinterazisi dedi ki...

Yürekten şifalar diliyorum, ablanıza bizim iyi dileklerimizi iletin.
Allah hepinize sağlık,kuvvet versin.

aysema dedi ki...

Sevgili elifinterazisi,
İletirim güzel dileklerini canım, teşekkür ederim. Bu arada merak ettiğini yazdığın önceki yorumunu geç gördüğüm için yanıtlayamadım, kusuruma bakmazsın değil mi? Sevgilerimle...

Asuman Yelen dedi ki...

Yaşamakta olduğunuz sürecin güçlüğünü çok iyi bilen birinin tüm samimiyetiyle ablanıza şifa, size de güç, kuvvet ve sabır (ki Allah bunları veriyor) diliyorum.

Sevgiyle...

aysema dedi ki...

Sevgili Asuman Yelen,
Desteğiniz için çok teşekkür ederim, başına gelen biliyor sürecin nasıl yıpratıcı olduğunu. Ne yazık ki ülkemizde aynı acıları yaşayan pek çok kişi var, hastaneler dolup taşıyor. Hepsine şifa diliyorum. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. umutlarınız hiç yitmesin. acil şifalar. asis

Handan dedi ki...

Geçti geçti diyeyim geçmiş gitmiş olsun Aysemacım...

Naz Pek dedi ki...

Umuttur elimizdeki en güçlü şifa kaynağı
umudunuz daim olsun.

Nilgün Komar dedi ki...

:( ne hissettiğini anlıyorum.. karşısında durup bir şey yapamamak!
yaptıklarının ona faydasının olmaması!
çaresizlik! çok zor!

Çınar dedi ki...


Seni çok iyi anlıyorum canım İnsanın canı ciğeri hastayken başında elinden birşey gelmeden beklemesi,üzüntüsünü içine gömmesi ne zordur bilirim. Umarım herşey yolunda gider tedavi iyi sonuç verir ve üzüntüleriniz son bulur.

Acil şifalar diliyorun canım

Mehmet Osman Çağlar - Mavi Mısralar dedi ki...

Çok geçmiş olsun, içtenlikle acil şifalar dilerim.

gülsen VAROL dedi ki...

Meraktaydım.. dile getirememiş olsam da. Tüm fedakarlıklarının.. çabalarının tebessümden kahkahaya ulaşmasını diliyorum düzel Aysema.. ve, dileklerinin gerçek olmasını diliyorum Dileğim!

Adsız dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Geçmiş olsun, sağlık dileklerimle, güçlü olmanız dileğiyle

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Geçmiş olsun, sağlık dileklerimle geçmiş bayramımızı kutlarım.

Tolga dedi ki...

geçmiş olsun,şifalar dilerim.

E S İ N dedi ki...

Acil şifalar olsun Aysema Hanım. Yaşadıklarınızı anlıyorum!. Kardeşinizin bu mücadeleyi yılmadan sabırla sürdürmesini, emeklerinizin ve enerjinizin güzel sonuçlar vermesini yürekten diliyorum.

aysema dedi ki...

Sevgili Asis,
Çok çok teşekkür ederim. Umutla çabalıyoruz canım...

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,
Kulağa ne hoş geliyor bir bilsen. "Geçti geçti" diyeceğimiz günler bir gelse... Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Naz Pek,

Herkesin, hepimizin tüm umutları gerçekleşsin dileği yüreğimizin derinlerinden haykırıyor. Teşekkürler canım.

aysema dedi ki...

Sevgili Nilgün Komar,
Acılar paylaşıldıkça daha az acıtıyor galiba. Blog sayesinde pek çok iyi yürekle tanışmak harika bir duygu... Dostluğunuz, anlayışınız için çok teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Yorumlarınız öyle iyi geldi ki anlatamam,teşekkürler dostum.Tüm dileklerin gerçekleşmesi dileğiyle...

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet Osman Çağlar,
Mavi Mısralar, elimin altında okuyup duruyorum; gerçekten çok beğendim. Yüreğinize sağlık. Her şey için teşekkür ederim. Eşinize sevgi ve selamlarımı iletirseniz çok sevinirim.

aysema dedi ki...

Sevgili Gülsen Varol,
Biliyorum merak ettiğini sevgili meslektaşım; bazı kişilerle susarak da anlaşırız değil mi? İyi ki sizi ve blog dostlarımı tanımışım,var olduğunuzu bilmek bile önemli benim için. Teşekkürler, teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız,
Çok çok teşekkür ederim...

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet Bilgehan Merki,
Desteğiniz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim...

aysema dedi ki...

Sevgili Cenk,
Çok teşekkür ederim iyi dileklerine. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Tolga,
Çok çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Esin,
Umarım, umarım öyle olur... Tedavi için gidip geliyoruz, zor bir süreç gerçekten. Tüm hastalara sağlık diliyorum ben de. Sevgilerimle...