27 Ekim 2010 Çarşamba

ANNEANNEMMMMM



Güne onunla başlıyorum.
Anneanemmm!
Elaaammmmm!

Sonra sarmaş dolaş bir yaşam başlıyor.

"Erken yatarım, erken kalkarım, bir yumurtayı sütle çırparım, kızarmış ekmek biraz da peynir, amannnn efendiiiimm ne güzel yenir."
Anneanne yine... Baştan başlıyoruz...

İki elimizi üst üste getirip yanağımızın altına yerleştiriyoruz. Karşılıklı başlıyoruz şarkıya: 'Erken yatarım'ı derken gözlerimizi sımsıkı kapatıyoruz; 'erken kalkarım' da açıyoruz. Biter bitmez sağ elinin işaret parmağını kase gibi yaptığı sol avucuna getirip yumurtayı sütle çırpmaya başlıyor, büyük bir ciddiyetle. Bir gözüyle de beni denetliyor. Yapıyor muyum diye! Kızarmış ekmek peynir... Başlıyoruz yemeye. Hangi gerçek yemek bu kadar lezzetli olur, hangisi bu kadar mutluluk yükler yüreklere...

Etkinliklere yetişmek zor. Biri bitmeden diğeri başlıyor. Evdekiler ayrı güzel. Ayrıca oyun-müzik grubuna (Take Gymboree- Music Home) gidiyor küçük hanım. Cumartesi ve salı günleri ben de katıldım bu etkinliğe...

Sabah on bir otuzda başladı. Minik çocuklar ve anneler, bir iki de baba vardı...
Sembolık oyunlar oynanıyor birlikte... Cumartesi günü postacı ve mektup konusu oyunlaştırıldı. Hem de " Bak postacı geliyor." şarkısı eşliğinde... Mektup hala güncelliğini koruyormuş, diye sevindim doğrusu.

Mektuplar salonun her köşesine saklandı, çocuklar koşa koşa mektup aradı. Bulan, öğretmenin yanına koştu, hayali posta kutusuna mektuplar atıldı. Çocuklar kaydıraktan kaydılar, tunellerden geçtiler, basket topunu potaya attılar. Şarkı söylemeye çalışarak hep birlikte dans ettiler...

Salı günü, daha önce gidemediği bir dersin yerine gittik.O saatte başka çocuk gelmediği için gönlümüzce oynadık.Tüm salon bize aitti. Bu kez fotoğraf çektik, ama onları sonra yükleyebileceğim.

Ela Yağmur'lu günler devam ediyor. Çocukluk güzel, çok güzel...

14 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Tam da yağmurlar başlamışken sizin Yağmur'unuz hep mutluluk, umut ve sevince yağsın can öğretmenim :)

sirâr dedi ki...

Bazen, zamanı dondurup, saklamak istiyor insan değil mi? Çocukluk, bebeklik bitmese hiç diyor bazen..

laleninbahcesi dedi ki...

nasıl güzel bir duygu Dilekcim. Ben de şimdi Cancan'ımı bekliyorum. Geçen hafta gelemedi ben çok yoğundum. Pazar günü bir saat falan görüşebildik. Nasıl özledim. O yüzden seni çok iyi anlıyorum. Kulağına fısıldıyorum durmadan, bana hissetirdiğin bu duygular için çok teşekkür ederim diyorum.

Birlikte hep keyifle yaşayın

beenmaya dedi ki...

çok sevdim mektup işini gerçekten çok güzel :)))

bu arada küçük hanımdan fırsat bulup da yüzünüzü göremeyeceğiz anlaşılan :)))

Dolunay dedi ki...

Allah mutlulugunuzu bozmasın.

Pilli Petro dedi ki...

büyümüş mü ne :)) yerim ben onu

Parpali dedi ki...

Nasıl tatlı bir şey oldu büyüdükçe yahu. Mutluluğunuz daim olsun.

elifin terazisi dedi ki...

Çok tatlı maşallah, hep mutlu olun:)

Adsız dedi ki...

Watch Family Guy Online Free

Butterfly dedi ki...

Bu keyifler çoook uzun olsun,çok güzel bir duygu tadını çıkarmak gerek :)sevgiler...

JİVAGO dedi ki...

Tatlı torunla nice uzun Cumhuriyet
Bayramlarına..

ŞANSLI dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun.Allah acılarını göstermesin.
Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun.
Sevgiler:)

Esmir dedi ki...

Sevgili torununuzla ne güzel bir tablo bu!Ne güzel duygular...Mutluluğunuz daim olsun...

Ve Sevgili Dilek Öğretmenim, Cumhuriyet Bayramınız anneanneli torunlu:)ve de tüm hane halkına kutlu olsun...

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim Allah bağışlasın çook tatlı torununuz:) Allah sağlıklı,huzurlu,başarılı bir ömür geçirmesini nasip etsin.sevgilerimle.